Encyklopedia promocji i reklamy, Wacław Śmid Sprzedam nieużywaną książkę "Encyklopedia promocji i reklamy" Wacława Śmida.
Twarda oprawa, 142 strony.
Encyklopedia promocji i reklamy autorstwa dr Wacława Smida to unikalna pozycja na polskim rynku księgarskim. Zawiera hasła z dziedziny, która jest bardzo popularna, a zarazem nie do końca poznana przez Czytelników. Służyć będzie pomocą wszystkim zainteresowanym reklamą i promocją. Wśród nich uczniom, studentom i praktykom. Ze względu na stosowanie terminologii angielskiej będzie niezwykle pomocna dla nauczycieli języka angielskiego, tłumaczy oraz dla osób utrzymujący kontakty międzynarodowe w branży reklamowej.
Odbiór osobisty lub przesyłka pocztą (+8,50 zł). Link: olx.pl/oferta/CID751-IDenman.html
Encyklopedia promocji i reklamy - Wacław Smid Encyklopedia promocji i reklamy
Wacław Smid
KSIĄŻKA NIEUŻYWANA, jak nowa - stan bdb !!!
Przesyłka - 8 zł. Link: olx.pl/oferta/CID751-IDgTUjh.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plkava.keep.pl
|