|
Zakochałem się w wyobrażeniu osoby.
|
koło przód Sun Rims MTX Demon QR20 na sztywną oś 203 mm Do sprzedania mam koło do DH FR.
Obręcz Sun Rims MTX 6061 alloy
piasta Demon
QR20 sztywna oś
Dorzucam tarczę hamulcową 203 mm Link: olx.pl/oferta/CID767-IDaK2w7.html
Kona Stinky Deluxe DH/FR Sprzedam caly rower, nie sprzedaje na czesci
Amortyzator Marzocchi 888 RCV
Damper Marzocchi ROCO TSTR
Hamulce Hayes HFX Nines
Osprzęt FSA, Race Face, Shimano Deore LX
Rozmiar M 15,5"
Do obejrzenia w Opolu
Rower po serwisie - dużo nowych części m.in:
nowe hamulce Shimano Zee
Kierownica 760 mm
Frame sizes S(15"), M(15.5"), L(16"), XL(16.5"), XXL(17")
Frame tubing Kona Clump 7005 Aluminum 7" Travel, 2007 D.O.P.E.
Rear Shock Marzocchi ROCO TSTR
Fork Marzocchi 888 RCV 170mm travel w/20mm Dropouts
Braze-on fittings 1 bottle, rear disc mount
Headset FSA PIG
Crankarms RaceFace RIDE DH X-TYPE
Chainrings Rockguard /36/24
B/B RaceFace RIDE DH X-TYPE
Pedals Kona Jackshit Primo
Chain Shimano CN-HG73
Freewheel Shimano Deore LX (11-32t, 9-speed)
F/D Shimano Deore LX
R/D Shimano Deore XT
Shifters Shimano HONE
Handlebar FSA Gravity Maximus OS Riser
Stem FSA Gravity Maximus OS
Grips Kona LOG
Brakes Hayes Hydraulic HFX-9 HD V8 w/BFL Levers
Brake Levers Hayes Hydraulic HFX-9 HD V8 w/BFL Levers
Front hub Sun Ringle DEMON 20mm
Rear hub Sun Ringle DEMON
Spokes DT stainless 14g
Tires Maxxis Minion 26x2.5
Rims Sun MTX-Sleeved
Saddle WTB Pure V Race FR
Seatpost FSA FR-270 DBL
Seat clamp Kona QR
Colors Brown Matt/Black
Extras Brake Therapy floating caliper Link: olx.pl/oferta/CID767-ID7J1DJ.html
***YAMAHA TZR 80/50 4BA00*** Przedmiotem aukcji tak jak w tytule jest Yamaha TZR 80.Jest zarejestrowana jako motorower więc można poruszać się nią na prawo jazdy kat.AM,jak i na dowód osobisty.Posiada ważne OC na rok,a przegląd do 15 lipca 2018r.Przebieg to niecałe 35tyś.km.
Teraz krótka historia:
Tezia w moim posiadaniu jest dokładnie od 12 kwietnia 2015r.Kupiłem ją od osoby w wieku 19-20lat,sprzedawał ją z powody kupna auta.Nie była w tragicznym stanie ale także nie w idealnym.Praktycznie zaraz po kupnie został przeprowadzony standardowy przegląd,a mianowicie:wymiana płynów hamulcowych,chłodniczych,zmiana oleju.A także wymiana kompletnego napędu oraz akumulatora.I tak oto przejeździłem wakacje-zrobiłem ok.300km.Na zimę 201 - pokaż numer telefonu - 6 zaplanowaliśmy jej renowację.Początkowo miało być tylko malowanie ramy ale jak plany się zmieniły.I tak w ferie 2016 zaczęła się odbudowa.Tezia została rozebrana na czynniki pierwsze.Rama wraz z wahaczem została wypiaskowana i pomalowana proszkowo na kolor czarny.Wszystkie powiedzmy "akcesoria" (sety,kierownice,półka,klamki,lagi.itp)
zostały oczyszczone do gołego metalu,a następnie pomalowane.Wszystkie śrubki zostały wymienione na nowe,(chyba że nie dało rady kupić nowej to została wyczyszczona i odmalowana). Co dalej założone są nowe łożyska główki ramy,oraz łożyska wahacza.Zostały wymienione klocki hamulcowe przód+tył.Dyfuzor został rozcięty w pół i z jego wnętrza została wyciągnięta blokada,natomiast sam tłumik posiadał także blokadę i został zmieniony na przelotowy tłumik LeoVince.ORAZ WIELE innych rzeczy o których nie wspomnę.Teraz krótko o sercu Yamaszki.Został także wyremontowany.Przed tym zabiegiem nie narzekałem na niego.Tezia rozwijała prędkość nawet 120km/h na przełożeniu jeśli dobrze pamiętam 13-47,lecz gdy wbiło się 6bieg czuć było jak nie ma siły ciągnąc dalej.Dlatego został rozebrany,wymienione zostały uszczelki,zrobiony szlif cylindra,oraz wymieniony został tłok+ łożysko sworznia korbowodu.Wał został nie tknięty ponieważ nie było sensu,brak jakichkolwiek luzów na korbie.W sumie to z znalezieniem pasujących części do silnika był powiedzmy mały problem,ale udało się.Od ukończenia remontu ma przejechane niecałe 40km,(przebieg zaczyna rosnąć)także jak można wywnioskować jest świeżo na dotarciu.Przerobiona została instalacja elektryczna,teraz Tezia ma prąd na światła prosto z akumulatora po włączeniu zapłonu,a nie jak w oryginale po odpaleniu.Zostało wzmocnione ładowanie dzięki czemu nie ma problemu z rozładowywującym się akumulatorze.Wszysystkie żarówki zmienione na LED"owe.Z przodu Xenon/LED.
Można powiedzieć,że tak w skrócie wyglądała odbudowa TZR-ki,oczywiście wszystkiego co było zrobione nie dałem rady tu ująć,ale chętnie opowiem wszystko telefonicznie.
Lista zmienionych części:
-Tłok BARIKIT + łożysko korbowodu ATHENA
-Łańcuch DID 428NZ EXTREME RACING Gold (najmocniejszy w swojej klasie) zębatki JT 13-47
-Manetki ProGrip 728
-Tłumik LeoVince
-Łożyska główki ramy JMT+wahacza NTN
-Uszczelki silnika
-Wszystkie śruby,opaski,podkładki
-Akumulator EXIDE
-Xenon/LED z przodu+reszta LED
-Kierunkowskazy
-Podnóżki
-Klocki hamulcowe przód+tył (nie pamiętam marki)
-Tarcza hamulcowa przód
-Tank Pad
-Lusterka od Thundercat'a (brak na zdjęciu)
-Ciężarki kierownicy
-Lakiery
-Malowanie proszkowe+piaskowanie ramy
-Plastiki tył (poprzednie były nie ciekawe)
-Opony Pirelli Sport Demon 110/ 701 - pokaż numer telefonu - /70-17
-Oleje Castrol (jeździła tylko i wyłącznie na tych olejach.Aktualnie w skrzyni MTX 10w40,a do paliwa Power1 Racing).
-I inne ( o wszystkich pamiętam,jest zbyt dużo by je wypisać)
Jak w widać w Yamahę zostało włożone sporo pieniędzy,nie wspominając o czasie jaki w raz z tatą poświęciłem w Ten projekt.Na prawie wszystkie nowe części posiadam rachunek (niektóre dostałem w prezencie na wigilie),a resztę którą kupiłem od prywatnych osób mam zapisaną w zeszycie.Stare części oczywiście są do wglądu.Dla zainteresowanych mogę przesłać więcej zdjęć przed,w trakcie jak i po remoncie.
Cena podlega negocjacji w granicach rozsądku,ponieważ wiem ile zainwestowałem,odmawiałem sobie każdej przyjemności aby doprowadzić ją do takiego stanu.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfVROt.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plkava.keep.pl
|
|
Cytat |
Dary, talenty, którymi nas Bóg obdarował, mają służyć tym, którym tych darów poskąpił. Każdy z nas jest w czymś lepszy. Jan Budziszak Fatetur facinus, qui iudicium fugit - przyznaje się do winy, kto unika sądu. A może czyste ręce powinny być dłuższe? Stanisław Jerzy Lec (pierw. de Tusch - Letz, 1909-1966) Dla zwierzęcia, które nie wpada w pułapkę ja, nie istnieje nic tragicznego. Georges Bataille De lana caprina - o kozią sierść (spór o byle co). (spór o byle co). (spór o byle co)
|
|