Honda civic VI gen EJ6 doinwestowana po kolizji Na sprzedaż moja honda civic coupe. W auto inwestowałem praktycznie co miesiąc jakąś część wypłaty. Samochód z 1999 roku, naprawdę był to zdrowy egzemplarz. Zero rdzy, wszędzie idealny lakier. Posiadam książkę serwisową do 2006 roku, oryginalny kluczyk czerwony w opakowaniu. do niego doczepiony oryginalny zapasowy czarny kluczyk, instrukcje itp.
Silnik to d15z8, skrzynia d16y7, komp, wiązka również d16y7. Kolektor wydechowy od d16z6 (4-2-1), wydech całość nowa, przelot na jednym tłumiku zakończony tłumikiem z hondy s2000, czyli z twin loopem, dolot owinięty bandażem, zakończony stożkiem simota. Felgi Berbet 16, opony nankang II 195/45/16. Zawieszenie coilovers (zrobiłem na tym jakieś 10 tysięcy km i nic nie puka i nie stuka).
Rozpórki przednia górna, tylna dolna fake beaks (fioletowa). Gałka fake skunk, do tego short shifter. Lampy tył usdm, z przodu zostałą tylko jedna, również tak przerobiona.
Wszystko sprawne, cała elektryka itp. Spinki zderzaka password jdm (po wypadku jedną zgubiłem.
Silnik odpala, nawet tym jeździłem kawałek (na plac).
Teraz co do zrobienia:
- zderzak przód
- maska
- lewy błotnik
- grill (w sumie do sklejenia)
- przednia łapa silnika
- pompa wspomagania
- no i trzeba wspawać z innego civica część nadkola (kielich zdrowy), i ten "doczepiany" kawałek podłużnicy, oraz pas górny.
- szyba przednia (była pęknięta przed wypadkiem już)
- lewa lampa
Auto jak najbardziej do odratowania, najlepiej kupić jakiegoś civa za 1,5 tysiąca, bez silnika, albo bez dupy, albo całego, ale okazyjnie, poprzekładać graty i ma się zdrową coupe, bo buda naprawdę była idealna. Koszt robocizny blacharza to jakieś 400-600 zł, oczywiście jak się samemu porobi resztę.
Nie sprzedaję na poszczególne części, chcę to sprzedać, ponieważ przed wypadkiem, już chciałem się pozbyć tego samochodu, ze względu na chęć przesiadki na coś innego.
Ewentualnie mogę zamienić za coś sprawnego z moją dopłatą.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDguuZl.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plkava.keep.pl
|