Brothers PS4 GRA GW / Wymiana Zawiercie Gra Brothers
Możliwa wymiana .
Odbiór lub wymiana:
GSM&GAMES
ul. Piłsudskiego 91
42-400 Zawiercie
Facebook: GSM & GAMES
Zapraszamy ;) Link: olx.pl/oferta/CID99-IDfYJ2N.html
Brothers ps4 tanio Witam
Na sprzedaż gra
BROTHERS
a Tale of Two Sons
Platforma: PlayStation 4
Gatunek: przygodowa
Wersja językowa: Angielska
Zapraszam na moje ogłoszenia (gry i konsole) zakładka ogłoszenia użytkownika
Kontakt tel lub olx
Możliwość wysyłki,allegro Link: olx.pl/oferta/CID99-IDhEaGH.html
gra PS4 BROTHERS Jak Nowa!!! GRA NA PS4 *** BROTHERS ***
Gra jak nowa w stanie idealnym tylko raz w napedzie mega HIT !!!!
Zapraszam na pozostałe moje ogłoszenia.
Zachęcam do zakupu bo na prawdę warto i pozdrawiam. Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgpWHx.html
DOOM WAWA NOWA FOLIA PS4 PL + DLC DEMON PACK! KONSOLE PS3 PS4 PSV PSP XBOX360 XBOXONE WIIU 3DS
Battleborn
PLATFORMA: PLAYSTATION 4 STAN: NOWA
INSTRUKCJA I OKŁADKA: ANGIELSKA/INNA
WERSJA JĘZYKOWA GRY: ANGIELSKA
DATA PREMIERY: 03.05.2016 (DATA MOŻE ULEC ZMIANIE)
DATA REALIZACJI ZAMÓWIEŃ: 03.05.2016 (DATA MOŻE ULEC ZMIANIE)
Battleborn to nowatorski FPS, który stosuje wiele rozwiązań rodem z gatunku MOBA. Mamy tu do czynienia z dziełem zespołu Gearbox Software, doświadczonego producenta pierwszoosoobowych strzelanin (spod jego ręki wyszły m.in. serie Brothers in Arms i Borderlands). Gra ukazuje nam wizję świata, w którym mroczna siła, znana jako Varelsi, doprowadziła do zagłady wszystkich gwiazd we wszechświecie poza jedną. Floty pięciu pozbawionych domu frakcji – urwanych z najprzeróżniejszych bajek – spotykają się w tym ostatnim ocalałym systemie słonecznym o nazwie Solus, co skutkuje rozpoczęciem wojny o zasoby i przestrzeń do życia, toczonej w zróżnicowanych środowiskach planet owego układu. W momencie premiery gry dostępnych było 20 postaci o bardzo dużym stopniu zróżnicowania. Mamy tu zarówno Oskara Mike’a, „klasycznego” żołnierza rodem z Call of Duty, jak i uzbrojonego w dwa miecze pseudo-samuraja Rutha oraz Thorn, zwinną elfkę strzelającą z łuku. Z czasem pula postaci powiększyła się za sprawą dodatków DLC. Battleborn oferuje dwie zasadnicze formy rozgrywki – kooperacyjną kampanię fabularną dla maksymalnie pięciu osób oraz rywalizacyjne rozgrywki wieloosobowe. Te drugie wystąpią w rozmaitych trybach. Jednym z nich jest Incursion, w którym dwie pięcioosobowe drużyny, wspierane przez dziesiątki droidów („minionów”), próbują przebić się przez wrogie fortyfikacje i zdewastować kryjące się za nimi bazy. Podczas spotkania postacie rozwijają się, dążąc do osiągnięcia maksymalnego poziomu doświadczenia. Przy każdym awansie wybieramy jedną z dwóch zdolności, które często diametralnie się od siebie różnią; na 7. poziomie otrzymujemy umiejętność ostateczną („ulti”). Po zakończeniu meczu rozwój ulega zresetowaniu. Oprócz tego występuje tu ogólna progresja konta, wyrażająca się odblokowywaniem nowych postaci za sukcesy w pojedynkach i w kampanii oraz zdobywaniem wirtualnej waluty, służącej do nabywania takich dóbr, jak „skórki” czy alternatywne pakiety umiejętności dla bohaterów. Jedną z cech wyróżniających Battleborn jest przyjemna dla oka grafika w komiksowym stylu (korzystająca z techniki cel-shading). Za kierunek artystyczny produkcji odpowiada Scott Kester, który przedtem pracował nad serią Borderlands. Na koniec warto zaznaczyć, że w odróżnieniu od wielu gier z przypiętą etykietką przedstawiciela gatunku MOBA, Battleborn nie jest oparty na modelu płatności free-to-play – to „normalna”, płatna produkcja AAA.
ZDJĘCIE PRODUKTU POGLĄDOWE. !! UWAGA !! Bezpośrednio po zakupie prosimy o ustalenie formy płatności i wysyłki. Przy zakupie wystawiamy paragon. Możliwość wystawienia faktury vat. Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów
Kliknij aby powiększyć mapkę.
Możliwość odbioru osobistego w Warszawie przy Alei Jana Pawła II 43A paw.22
Sklep czynny: pn-pt 10.00-20.00
sob 10.00-17.00 Wszelkie pytania proszę kierować na maila: allegro@electronicdreams.pl lub telefonicznie: (22) 636-51-14, 509-533-693
Link: allegro.pl/-i6093127937.html
RESISTANCE THE TRILOGY PS3 PL/ANG NOWA FOLIA ŁÓDŹ
Zdjęcie poglądowe:
Borderlands The Pre-Sequel PS3
Stan: nowa, zafoliowana
Język w grze: Angielski
Język na okładce: Polski
Dostępność: od ręki
OPIS:
Akcja produkcji rozgrywa się pomiędzy pierwszą i drugą częścią serii kooperacyjnych strzelanek. Zwiedzimy księżyc oraz charakterystyczną stację kosmiczną w kształcie litery H, orbitujące nad Pandorą. Fabuła skoncentruje się na młodszym Handsome Jacku, dopiero zdobywającym władze i pieniądze.
Wkrocz do Shock Drop Slaughter Pit i zmierz się z najtwardszymi Scavami na księżycu Pandory: Elpis! Przetrwaj starcie, a wzbudzisz szacunek i strach wśród tych nielicznych, którzy przeżyją... Nie wspominając już o doświadczeniu i sprzęcie, który zdobędziesz! Zagramy jako jeden z czterech żołnierzy: Athena The Gladiator (znana już z DLC The Secret Armory of General Knoxx do Borderlands 1), Wilhelm The Enforcer (pierwszy boss z Borderlands 2), Nisha The Lawbringer (The Sheriff of Lynchwood w Borderlands 2) lub Fragtrap (uzbrojony Claptrap). Podczas gry jako ten ostatni kamera umieszczona jest nieco niżej, ale niedogodności rekompensowane są przez szereg dostępnych umiejętności - zapewniał na pokazie gry szef studia Gearbox. Aktywną zdolnością Atheny jest tarcza kinetyczna, absorbująca pociski wrogów, a następnie wysyłająca je przeciwko nim. Bohaterka także prowokować przeciwników do ataku, na wzór „tanków” z gier MMORPG. W The Pre-Sequel pojawią się także nowe efekty obrażeń oraz rodzaje broni. Typ Cryo pozwala na strzelanie zamrażającymi pociskami, spowalniającymi przeciwników, a ostatecznie zamieniającymi ich w bryły lodu, do roztrzaskania w stylu Duke Nukem. Nowością jest także laser, generujący krótkie impulsy w stylu Star Wars, ale także długie promienie, w zależności od znalezionego modelu. Na księżycu nie ma atmosfery, więc gracze będą musieli zbierać tlen we własnym zakresie - o stanie zbiorników informuje ikona na ekranie. Niższa grawitacja pozwala na wykonywanie długich skoków, a tlen możemy palić także w plecaku odrzutowym. Dodatkowe zasoby znajdziemy rozrzucone na ziemi lub w specjalnych generatorach, tworzących „bańkę” tlenową wokół postaci. Będąc w powietrzu, wciśnięcie przycisku kucnięcia skutkuje wykonaniem potężnego uderzenia w ziemię. Ten typ ataku także możemy modyfikować za pomocą dodatkowych obrażeń i efektów dzięki wyposażeniu klasy Oz, wprowadzonego obok tarczy i granatu. Z powodu niskiej grawitacji, wrogów możemy również „zdmuchnąć” z księżyca. Skutecznym sposobem eliminacji zagrożenia jest także celny strzał w hełm, co pozbawia przeciwników powietrza. Za produkcję Borderlands: The Pre-Sequel odpowiada studio 2K Australia, we współpracy z odziałem Gearbox z Teksasu. Prace rozpoczęto w marcu 2013 roku, po dokończeniu obowiązków przy BioShock Infinite. Deweloperzy przemycili do gry sporo żartów związanych z Australią, a jeden z typów wrogów mówi z akcentem znanym z tej części świata. Usłyszymy nawet Bruce'a Spence, który wcielił się w Gyro Captaina w Mad Max 2. W grze podkłada głos pod... pilota żyrokoptera. Projekt powstaje na silniku Borderlands 2, tylko na PC, PS3 i X360. Dlaczego jednak nie zobaczymy wersji na konsole PlayStation 4 i Xbox One? Twórcy przyznają, że koncentrują się na platformach z największą grupą odbiorców. Borderlands 2 to najlepiej sprzedający się tytuł w historii 2K, więc ewentualna premiera Borderlands 3 zdaje się być jednak nieunikniona. - Robimy też inne gry - przyznaje menedżer. - Chyba się nie pomylę, jeśli stwierdzę, że zapotrzebowanie na Borderlands jest całkiem spore. Ale to zapotrzebowanie istnieje na PC, X360 oraz PS3 i nie wiemy, w jakim zakresie przeniesie się na nową generację. Myślę, że wraz z upływem czasu, na trzecią czy czwartą gwiazdkę, liczba użytkowników będzie już odpowiednia. - Obecnie PS3 i X360 to jakieś 150-170 milionów konsol. Tymczasem egzemplarzy PS4 i Xbox One jest mniej, niż wynosi sprzedaż samego Borderlands 2. - A szczerze mówiąc, jako twórcy, kochamy przestrzeń. Wewnątrz studia cały czas dyskutujemy, ile czasu powinniśmy spędzić nad Borderlands, a ile nad innymi projektami, ponieważ wielu z nas bardzo lubi tę serię. - Jesteśmy kreatywni. Moglibyśmy tworzyć kolejne sequele Borderlands, co byłoby bezpieczne i pewne. Gdy moje studio stworzyło Brothers in Arms, gra okazała się być wielkim hitem. Dostała wysokie oceny, sprzedaliśmy miliony. Z biznesowego punktu widzenia mogliśmy zacząć robić kolejne części, ale wtedy Borderlands nigdy by nie powstało. - Na szczęście nie możemy się powstrzymać, lubimy wymyślać nowe rzeczy. Choć niczego nie ogłosiliśmy, to nie kryję się z tym, że budujemy w Gearbox całkiem nową markę. Powiemy więcej w przyszłości.
Galeria:
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
Strona "o mnie"Wszystkie aukcje
PaneleAllegro.pl
Link: allegro.pl/-i6090346341.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plkava.keep.pl
|